Lite om vårt avslutade event på Filmstaden i Stockholm

Tack alla besökare, utställare, gäster, panelen och ett stort tack till vår moderator.

Nu har eventet i Stockholm varit och vi har fått fina recensioner från både besökare, sponsorer och panelen. Sammantaget var vi ca 180 personer och den stora gruppen var socialtjänsten som representerade ca 140 socialsekreterare från Landskrona i söder till Luleå i norr. Vi är väldigt glada och tacksamma över det stora engagemanget och för den proffsiga panelen. Tack alla som kommit och bidraget till en bra dag! Ett speciellt tack till Diamant Salihu och Jonathan Eliasson för deras föreläsningar. Ett speciellt tack även till panelen och till Helena Kubicek Boye som modererade skickligt i samtalen och fick oss att känna oss delaktiga och öppnade upp för samverkan i ett gemensamt nationellt problem.

Nästa event pågår för fullt just nu i Malmö.

Vi återkommer löpande med information här.

Eventet började igår med en gemensam måltid


Utställare och föreläsar, moderatorn och panelen anslöt i går eftermiddag till Triangeln i Malmö. De packade upp sina montrar, nätverkade och avslutade kvällen med en tre rätters meny på Scandic Triangeln.


Idag kommer allt dra igång nu vid 08.00 tiden och första föreläsningen kommer igång klockan 09.00. Då kommer Victor att berätta om sitt liv som föredetta missbrukare, resan till att bli en drogterapeut på ett HVB-hem och en av sveriges största youtubare i branschen. Sedan kommer utställare och socialtjänsten att mingla en stund innan Åke Pålshammar kommer att prata om hjärnans funktioner när man tar droger och växer upp i en dysfunktionell miljö!

Kontakta oss

Om du vill kontakta oss kan du göra det här eller prova att ringa oss på kontorstid.